Subject: Elektriprojekti nr LC3539 kooskõlastus. Aruküla-Peningi kergtee lõik 7, Igavere küla, Raasiku vald
From: "Alexander Moroz" <[email-masked]>
To: "maantee" <[email-masked]>
Date: Thu, 3 Jul 2025 15:25:58 +0300

Tere

Elektrilevi OÜ tegeleb Lagedi–Aruküla–Peningi kergliiklustee valgustuse
liitumisega.

Kuna 0,4 kV liitumiskilp ja maakaabelliin paiknevad Lagedi–Aruküla–Peningi
maantee kaitsevööndis, edastan Teile projekti kooskõlastamiseks.

Taotlus, projekti failid ning volikiri on lisatud arhiivis „Taotlus
tehnovõrgu-rajatise projekti kooskõlastamiseks, projekt ja
volikiri.asice“.

Palun edastage mulle menetleja kontaktandmed, kes hakkab taotlusega
tegelema, kuna vallavalitsuse esindaja soovib temaga ühendust võtta.

Lugupidamisega
Alexander Moroz
Projekteerija

Elektrilevi OÜ
+372 5354 4098 |  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]
Veskiposti 2, 10138 Tallinn |  <http://elektrilevi.ee/> elektrilevi.ee

 <https://www.elektrilevi.ee/>

 <https://www.linkedin.com/company/elektrilevi/>

 <https://www.facebook.com/elektrilevi>

 <https://maru.elektrilevi.ee/>